Spiral Kurabiye Yapılışı

     Size bir kitapçıktan gördüğüm spiral kurabiye tarifini paylaşmak istiyorum. Tarif gerçekten nefis bir tarif. Öyleyse hemen tarifi vermeye başlayayım.









      Malzemeler;

250 gram tereyağı
1 türk kahvesi fincanı yoğurt
1 türk kahvesi fincanı nişasta
1 paket vanilya
1 su bardağı pudra şekeri
3 yemek kaşığı kakao
Yeteri kadar da un

Yapılışı;

       Kakao hariç tüm malzemeleri bir kapta birleştirin. Unu azar azar ekleyerek hamur haline getirin.
Hamuru 2' ye bölüp yarısına kakao ekleyip yoğurun. Her iki hamuru da merdaneyle açıp üst üste getirip rulo yapın. Daha sonra bu ruloyu en az 2 saat buzdolabında veya yarım saat dondurucuda bekletin. Sertleşen hamuru yaklaşık yarım santim kalınlığında dilimleyerek kesin ve tepsiye dizin ve 170 derecede çok hafif kızarana dek pişirin. İşte bu kadar kolay.

Afiyet Olsun! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. çok şık görünüyorlar ,elinize sağlık. takibe aldım. bende bekleri.

    http://evimizinmarifetleri.blogspot.com.tr/

    takip sayını arttırmak için blogumda düzenlediğim etkinliğime beklerim.

    http://evimizinmarifetleri.blogspot.com.tr/2015/10/anlat-blogunu-etkinligi.html#more

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor. Eminim çok da lezzetlidir. Blogunuzu takibe aldım. Ben de sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil